Saturday, February 14, 2009

umpama disejat matahari .

salam .


setelah bemingguminggu prektiss kawad(bagai naa rak) . lantas sye punn teringat napee agak nyee sye benci naa kawad .

satuu . muke itam laaa . . . mcm pakai topeng batman . tapi tutup penoh . (face mask versi hitam)

duaa . penat campur sakit kaki akibat hentakan . eshh..esh..

tigaa . keje sekola taa terbuat . balek umaah dlm pale otak fikiir naatidoo jee. . . naseb baek siap .

ampaat . ter anggukangguk time cegu ajar . pastu bukabuku , buatpeta atas meja . maaf ye cegu .


tapiiii . . . sye suke /benci kawad . perasaan itu lebey pade suke laa .kira nyee , 70 peratuss suke (kerjasama yayayayaya) 30 peratuss benci(perangai budakbudak tuu gedik teramat sangat) . pada budakbudakpandu puteri ; sye minta maaf atas perangai jantanjantan kp yg tak tauuu mne letak nyee adab mereka . maaf ye .


merepek sama kerepek .

2 comments:

  1. heh.Tau takpe.penat giler2 la kawat.Da r P.puteri last.hahahah~~~! Nway,aku bg pihak pandu puteri..aku maafkan korg.Biase ler jantan2 tuh.terlebih gembira time kawat.hehe.

    p/s:Aku da pakai topeng batwomen. =DD

    ReplyDelete
  2. nad..
    idop kadet polis..
    hehe..smart kawad nad..
    td aku tgk kau kawad..
    aku kt atas tempat duduk upper classs..
    haha =DD

    ReplyDelete