Thursday, April 30, 2009

takde tajuk.

assalamualaikum w.b.t.


dh lme tak sentuh belog nie.
ntah sape lh bce kn.
belum tentu org nak bce.
ntah-ntah tak mau bce pn.
terbaca aja .
situasa yg dialami sekarang.
aku ibarat memikul beban yg berat.
aku naek tangga.
hampr smpai ke puncak.
aku dtolak.
then,...aku jatuh laa ape lgi kn.
jatuh tersungkr lh aku.
sekarang kene naek balek.
penaat laaa...
nie luahan perasaan aja.
tak perlu layan pun.



lutut longgar laa .

Wednesday, April 15, 2009

smkbbst The Best of The Best .

assalamualaikum .


dengan ini sye mengumumkn..alhamdulillah , smk bbst masih kekal juara choral spekaing !!!!!! oh yeah!!!! wah! woo! wee! sume nak d sebut nyee . nak aje tangan nie telepon korang2 sume , nak ckp congrats . tapi , alngkah malang nyee pabila kredit berbisik dlm nada wanita cantek , kredit anda rm 0.89 . tapi , bonus sms byk pulak . itu laa . mereka2 nie ..sume tuka num laen , tak kee memang num laen . cube buat sume dlm satu cawangan aje , kn mudah gitu ? ikut hati , mau aja letak dlm surat khabar "UCAPANSETINGGI - TINGGI TAHNIAH "..mcm bagi ucapn kat najib tuu . ade yg sampai pat helai gmbr nyee . byk duit , bole laa . sayu pulak hati nie . wajar kee tindakn aku ini ? adoiii . . .keraguan nie xpatut ada dlm diri nie , boleh pulak timbul . suke ati die ajee kn . apapun yg terjadi , sye masih berbangga sebagai warga smk bbst . walaupn zahir nyee sye nie bdk teknik .



terkilan xdpt jadi wakil smk bbst lagi .

Monday, April 13, 2009

kurang asem punye ma-ken .

para pembaca , itu lh tajuk sye ari nie . ade ke senin itu ari (yg hujan gilergiler tuu) . oke sebelum tuu ade lh insiden kasut basah dikndung air , perah air stoking(bushukk) . baek , ma-ken tengah tito , waktu dh dekat jam enam . sye punn kejut kn lh dia . sye dtg dekat , sye tonyoh2 muke dia(jgn tiru aksi ini ) pastu dia punn sadar . pastu dia marah nyee sye yg tak bersalah habes-habesan nie ...oke lh , mungkn kaedah mengejut org tido tadi kurang menepati skema cara mengejut org tido yg sepatut nyee . aish.. belum habes lagi , lepas aje sye nie gantung bju(baju basah kene ujan) ma-ken pegi ambush sye dari belakang pintu setor . mau nye terkejut sye nie..rupa nya dia kene bawe naek vakum(abah nak gune) mula nyee abah panggil sye (katanyee lh..) sempat lagi dia nyuruh sye bwk naek vakum tuu.. sye kata "nooo way joze maken!!!" hmmp! maken dtg dekat dn terus genggam lengan , cekikcekik sye nie (bukan lh brutal sgt..) konklusi nyee , ma-ken bwk jugee vakum tuu naek . ahahahaha . . .saket tau kene pukul adek sendri . sebenar nyee bdk nie baek . .




tak sabar nak hari rabu .

Saturday, April 4, 2009

ganmbar nursharina..














sharina got style..haha..

petang jumaat, indah .

assalamualaikum w.b.t.


hmm..apa yee, oh ye , jumaat . akhirnya! esk nyee tiada sekola..oh yeah! haha..ngarut betul , tp sesungguhnya diri ini tersgt lh lega tiap kali hari jumaat ptg tiba . walaupn telah di-cop sbg 'outsider' oleh warga septechs , sye tersgt lh bersyukur karna, tiap kali abes sekola, sye dpt pulang ke rumah . kalu dulu..mcm mane lame pun kat sekola bbst tiada heran . mungkn memakn masa utk menerima septechs as a second home .till then , berserah aje laa..



jumaat petang semlm , alhamdulillah .doa ku termakbul .wohoo!!! gumbira teramat sangat pabila akhirnya setelah sebulan , 7 hari , 5 jam kte berpisah, sye dpt jmpe amirah shahirah!!! mesej nye berbunyi(???) begini ;



nurulnadirah. r u at skool?

amirahshahirah. ya y?

nurulnadirah. outside?

amirahshahirah. yup. at foyer . y???

nurulnadirah . look whos at da gate




insiden reunion kitorang sunggoh romantis(bagiku laa). lantas, amirah berlari-lari anak menuju ke main entrance smk bbst . amirah pelukku dgn erat , sye jugee.. yayyay.. dpt jmpe besfren.dpt jmpe besfren . kami bercakapcakap . dn terus bercakap . sekelip mata , amirah kene pulang , skali lagi kami berpeluk erat . mcm xnk lepas aje pelukn tuu..it's okay i guess. knowing dat we'll c each other soon enough . i wish for sooner. but, if i cn wait dat long before , im pretty sure i cn wait again . pastu pergi smbg (berdating) dgn sharina kat pdg tmn dahlia fasa tiga(kalu x silap)..tuptup mcm nk ujan . pastu kene balek . naek bukit mawar. kayuh bskl pencen . handle dy asyik goyang . asyiikkk.. few minutes from home , ujan turun membasahi bumi , sye xterkecuali . tp cuaca masih panas . adakah itu hujan panas? hujan+panas. entah laa..
yg pasti , insiden ptg jumaat , it's worth gettin' soaked up for .




mlm itu sye bersin umpama tembakan mesin gan . best ..